DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

 

1. Kaip pasirinkti automobilio parkavimo vietą?

Pradiniame puslapyje pasirinkite požeminį arba lauko parkingą. Žemėlapyje pažymėkite Jums labiausiai tinkančią pakingo zoną. Atsiradusiame plane galėsite rinktis Jums patikusią parkavimo vietą.

2. Ką reiškia plane skirtingomis spalvomis pažymėtos parkavimo vietos?

Žalia spalva žymimos laisvos nuomojamos parkavimo vietos, raudona – užimtos parkavimo vietos, pilka – nenuomojamos parkavimo vietos. Jei Jums patinkanti parkavimo vieta yra užimta (raudona) – paspaudę užpildykite užklausos formą ir mes Jus informuosime kai ši parkavimo vieta atsilaisvins.

3. Ką reiškia parkavimo vietos pažymėtos dviem skaičiais (dvigubos parkavimo vietos)?

Tokios parkavimo vietos yra skirtos dviems automobiliams, kurie statomi vienas už kito, t.y. antras automobilis užstoja pirmojo išvažiavimą. Šios parkavimo vietos skirtos šeimoms turinčioms du automobilius ir yra gerokai pigesnės.

4. Nuo ko priklauso parkavimo vietos nuomos kaina?

Nuomos kaina priklauso nuo pasirinkto nuomos termino ir mokėjimo būdo. Mažiausią kainą pasiūlysime pasirinkus ilgiausią terminą su vienkartiniu apmokėjimu. Dar 25% galite sutaupyti rinkdamiesi dvigubą vietą.

5. Kaip įvažiuoti ir išvažiuoti iš požeminių parkingų?

Požeminių parkingų vartai automatiškai atidaromi skambinant iš Jūsų paskyroje registruoto telefono numerio į parkingo vartų numerį. Kiekvieni parkingo vartai turi savo unikalų telefono numerį. Šiuos numerius Jums atsiųsime el. paštu sudarius parkavimo vietos nuomos sutartį.

6. Kiek registruotų telefono numerių galiu turėti?

Vienai nuomojamai parkavimo vietai nemokamai registruojamas vienas telefono numeris. Papildomą telefono numerį galite registruoti už 3EUR/mėn. mokestį.

7. Ką daryti jei neatsidaro parkingo vartai?

Jei paslaugos Jums nėra apribotos dėl vėluojančio mokėjimo, mėginkite pasinaudoti kitais parkingo vartais, o apie sugedusius parkingo vartus praneškite PPark administracijai.

8. Kaip ir kada apmokėti už paslaugas?

Visą informaciją apie mokėjimus rasite prisijungę prie savo www.ppark.lt paskyros skiltyje „Mano paslaugos“. Visus mokėjimus galite atlikti elektroniniu būdu arba grynaisiais pinigais atsispausdinę specialų kodą.

9. Kaip pašalinti integraciją iš jūsų "Facebook"  paskyros:

Pagal „Facebook“ platformos taisykles turime pateikti Vartotojo duomenų ištrynimo instrukcijų URL. Jei norite ištrinti savo veiklą Ppark.lt, galite pašalinti savo veiklą vykdydami šias instrukcijas.

- Eikite į „Facebook“ paskyros nustatymus ir privatumą. Spustelėkite „Nustatymas“.
- Tada eikite į „Programos ir svetainės“ ir pamatysite visą savo programų veiklą.
- Pasirinkite „ppark“ parinkčių laukelį.
- Spustelėkite mygtuką „Pašalinti“.